Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Uterivanje demokratije

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 09 jun 2009 21:46
Planeta
Svako iole razuman će izbegavati da sluša Radio slobodnu Evropu i Radio slobodnu Aziju, a svakoi iole obrazovan će izveštaje Fridom hausa prihvatati sa podsmehom. Na sreću, mogućnosti SAd da utiču na politiku navedenih zemalja, osim Pakistana su trenutno prilično male. Rekao bih da je ovaj izveštaj čista pakost!.
Preporuke:
0
0
2 utorak, 09 jun 2009 21:51
Nenad
Ne razumem autora teksta, šta je to novo rekao u ovoj analizi. Autor je samo napisao ono što je nama svima dobro poznato, a građani Srbije su uterivanje demokratije osetili i na svojoj koži, a sada osećaju i na svom zdravlju tj epidemiji raka i ostalih teško izlečivih bolesti koje su posledica tog uterivanja demokratije. Naravno, autor je zaboravio da kaže da se uterivanje demokratije, što se Srbije tiče, nastavlja. Ono što bih želeo da pitam autora ovog teksta je sledeće: ”Gde su granice divljanja i bahatosti Amerike?”, ”Da li su zarad svojih imperijalističkih ambicija spremni da započnu i nuklearni rat protiv nekih zemalja sa spiska?”, ”Šta predlažete, kako Srbija kao država da se ponaša u takvoj situaciji kako ne bi doživeli još jedan genocid sličan onom za vreme prvog i drugog s. rata?”
Preporuke:
0
0
3 sreda, 10 jun 2009 00:18
Rodoljub
"Glas Amerike" se ovde da gledati na mnogo kanala, od toga su neki sa nacionalnim pokrivanjem. Uveče se čak prepliću.

http://www.voanews.com/serbian/tv_affiliates.cfm

ZAŠTO?

Dajte, emiteri... i neku rusku, kinesku, indijsku TV. Da odmerimo sami.

Ne, lakše je sa Amerima... ovo je besplatno (?) za vas, a preskupo za nas.

Nismo budale, samo nas "drže za takve". ;)
Preporuke:
0
0
4 sreda, 10 jun 2009 01:22
Peter RV
"All or- nothing at all". Ne dozvoljavam vam da vi komentarisete pod mojim imenom.
########################################
Amerika ustvari nije nikad ni bila demokratija. Korektni naziv za njen politicki sistem je - plutokratija t.j. vladavina novca.
Sto se tice Rusije i Kine, razumljivo je da ove
dvije predstavljaju smrtnu opasnost za planove Amerike, jer predstavljaju sile ciji su vitalni interesi sa njima ugrozeni. Kina i Rusija nemaju drugoga izbora sem da se odlucno suprostave diktatima Amerike.
Sto se tice Irana i Venezuele, ovdje ima jedno prosto objasnjenje za one koji razumiju politicku situaciju u Americi. Iran podrzava Palestince sa novcem i oruzjem (Amerika to radi sa Izraelom, i to jos mnogo obilnije) i to ide protiv Izraelske demokratije (ona palestinska demokratija je naprosto jedna neprijatna otezavajuca okolnost)
Venezuela, sa Ugom Cavezom spada u istu kategoriju , kad je prekinula diplomatske odnose sa Izraelom, povodom masakra u Gazi. Sad samo ostaje da se provjeri ko su ustvari ti analiticari Freedom House, pa da se dozna koliko su dva i dva.
Pakistan je tu ubacen samo da se dramatizuju njegovi, sto bi Kondolica Rajs rekla, 'porodni bolovi demokratije' (Liban ih je vec imao ranije)
Preporuke:
0
0
5 sreda, 10 jun 2009 08:46
Mladi DŽedaj
Svaka čast autoru, vrlo nadahnuto.

Slažem se sa Peter RV da je u stvari politički sistem SAD najbliži onome što zovemo plutokratija, a to se čak i javno govori (citat sa engleske Vikipedije, članak "Plutokratija"):
The second usage of plutocracy is a pejorative reference to a disproportionate influence the wealthy are said to have on political process in contemporary society: for example Kevin Phillips, author and political strategist to U.S. President Richard Nixon, argues that the United States is a plutocracy in which there is a "fusion of money and government."[1].
E sad, da je Rusija kleptokratija, malo teže, možda u doba Jeljcina, koji je bio najbliži saradnik Zapada, pa opet to ide na njihovu dušu. Pod Putinom - nikako, on i njegov tim su upravo suzbili pljačku države i naroda od strane oligarha. Nažalost, izgleda da naša Srbija najviše potpada pod definiciju kleptokratije (citat istog članka sa Vikipedije):
If there are no forms of control within the society, the plutocracy can easily collapse into a kleptocracy, "reign of thieves", where the powerholders attempt to confiscate as much public funds as possible as their private property. A kleptocratic state is usually thoroughly corrupt, has very little production and its economy is unstable. Many failed states represent kleptocracies.


Za Slobodnu Evropu sam prvi put čuo 90-tih, kada ih je B92 prenosio posle svog dnevnika u 17. Nisam ih ciljano slušao, nego eto, ostane radio da zvrnda. Više puta mi se desilo da mi pođe para na uši dok slušam njihovu propagandu. Sećam se da su jednom, mislim da je to bilo pred bombardovanje, bukvalno vređali srpski narod, govorili su uvrede, potpuno su se zaneli, pa sam se pitao ko su ti ljudi, koja ih to mržnja goni, i kako to B92 može da prenosi. Mnogo posle sve mi se razjasnilo :)
Preporuke:
0
0
6 sreda, 10 jun 2009 09:16
drasko
Hvala autoru na ovakvom clanku, samo potkrala se jedna greska. SAD je pobila vise ljudi nego Staljin u svojim cistkama. Od 1945-1985 su SAD bombardovale 50 zemalja. Nikson je ozvanicio vec uveliko poznatu americku doktrinu, rekao je: Mi (SAD) mozemo da bombardujemo koga hocemo, kad hocemo i koliko hocemo!
Praksa je potvrdila doktrinu.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 10 jun 2009 09:55
simonida
dok sam pohadjala gimnaziju shvatila sam jednu veliku stvar a to je da postoji samo jedna ISTINA koja kad tad izadje na svetlo dana.mogu da vas uce raznoraznim bedastocama i glupostima ali i na vama lezi dokle da im VERUJETE!Rimska Imperija je, verovatno,primer, matrica, svim zapadnim zemljama kako i na koji nacin porobiti svet i njime vladati! nista se nije promenilo u zadnjih nekoliko hiljada godina i nece dok je COVEK na ovoj planeti!
Preporuke:
0
0
8 sreda, 10 jun 2009 10:17
El Jefe
Iskreno,bas bih voleo znati koji su clanovi NUNSA u isto vreme dopisnici Glasa Amerike ili Radio Slobodne Evrope.Mislite da nema takvih?
Preporuke:
0
0
9 sreda, 10 jun 2009 10:24
Srebrni
Ma slažem se sa svime što je rečeno, ali opet taj "Opomenka Sović" stil pisanja i izražavanja! Stvarno mora da se promeni stil i "smanji doživljaj".
Preporuke:
0
0
10 sreda, 10 jun 2009 12:06
komentator bg
Dok sam čitao tekst mislio sam da čitam Antonića. Kad ono, ipak Tanasić. Meni se ipak više sviđao stari Tanasić.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 10 jun 2009 12:46
Tatijana
Sve te njihove ideje o globalnom, multikulturnom i sličnom takvom svetu nemaju veze s mozgom. Samo se otvaraju novi ratovi svakakve fele i pustoše države. Kada bi se i uspelo u tome da sve postane globalno, ljudi bi sami počeli da prave granice. Čovek je takvo biće i neće se promeniti. Nije ni cilj u nekom stvaranju jednoličnosti, već u stalnom izazivanju sukoba. Tu su debele pare.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 10 jun 2009 12:56
Predrag,Skoplje
Tekst gospodina Tanasića ima sve što treba da ima jedno kratko štivo,koje ima za cilj(bar sam ja tako razumeo)da još jednom ponovi STVARNE razloge zašto su vlasti u tim zemljama od strane takozvanih nevladinih organizacija proglašene za nedemokratske,diktatorske i t.d.
Tu na jasan i jednostavan nacin imate sve.I ko,i zašto, I ko su u toj istoj bandi.
Ako mislimo da se to nemora ponavljati,i da to već svi znaju,grdno se varamo gospodo.
Ako sto puta ponovljena laž postaje istina.Onda sto puta ponovljena istina postaje PRAVDA(ne i nikako samo PRAVO).
Jer nekad ni sam nemogu da poveruje koliko su ljudi neinformirani,inertni,i da ih nešto mora udariti u glavu ili po đepu da bi tek onda poverovali u neke tako očigledne stvari.
Za to što više ovakvih tekstova!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner